Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84i63ř34í 72Ř19e61z48n66í86k 4632522223665

A také blikání při zastavení.

+1/0
23.3.2013 23:10
Foto

L81u78c39i56e 51M87r22á86z44i92k38o27v26á 6914955551433

Díky za článek, také s tím mám zkušenosti. Kéž by si to ti bezohlední řidiči uvědomili, ale to víte, v dnešní době, kdy většina lidí myslí jen na sebe, stejně blinkr používat nezačou, i kdybyste je na kolenou prosil... Někteří si možná myslí, že je to "machrovina", ale ne, není, je to bezohlednost, neúcta k druhému a egoismus...

+1/0
23.3.2013 20:02
Foto

J83i63ř29í 97H78e69r97m16á11n86e21k 4146152122980

Mě mohou čerti vzít, když ve městě jedu az autem, tomu se najednou rozsvítí brzdovky, já jdu na brzdy také a koukám, co se děje a auto najednou zamíří k chodníku a také si u toho "lehce blikne" a to dávno poté, co už zpomalilo.

Nebo je velmi často vidět, jak někdo vyjede z pruhu, je už víc než půlkou auta v cílovém pruhu a milostivě si kraťoulince blinkne. To je tedy opravu k posmání.

A ještě jedna poznámka. Stále se těm, co na dálnicích jezdí rychle, nadává do pirátů. Jistě, je to přestupek, ale je mnoho dalších nešvarů a daleko nebezpečnějších. Rychle jedoucí řidič, pokud to dobře umí a je ohleduplný je daleko méně nebezpečnější než takové ty "Lacinovy laňky", co skáčou, bez ladu a skladu, do levého pruhu a následně z dálnice.

+2/0
22.3.2013 23:45
Foto

M42i54l32a86n 90K35a16s56l 4260654929336

jo, to taky...

+1/0
23.3.2013 8:54

J14o12z75e81f 66K96o25s20t58e71l27a23n80s43k15ý 8265232209896

To je presne ten rozdiel medzi dobrým vodičom a priemerným. Priemerný sa sústreďuje na to, aby sa udržal na ceste. Pre toho dobrého je to samozrejmosť. Okrem toho však dbá na to, aby jeho správanie bolo ostatnými účastníkmi premávky ľahko čitateľné a predvídateľné.

Ja by som to videl tak, že to to neblikanie robia, resp. nerobia "majstri sveta" s ešte "teplým" vodičským preukazom.

+3/0
22.3.2013 19:20

P45e46t41r 53K66u67l11i48c72h 9400201302485

výborný článek.

mě osobně nepoužívání blinkrů bezohlednými (a línými) řidiči velmi rozčiluje, vytváří to různé nebezpečné situace, ať na křižovatkách nebo při přejezdu do jiných pruhů.

a hlavně - nepoužít blinkr v situaci, kdy se má použít, je přece porušením pravidel silničního provozu - boužel v podstatě nepostižitelným, pokud u toho zrovna není policie. ta to většinou řeší, až když už je pozdě - když nepoužitím blinkru dojde k nehodě...

+5/0
22.3.2013 15:59

T21o33m96á51š 84B24y98d78e28l97s55k45ý 8600311750

a to jsou ještě zajímavé věci než které jste popsal,auto vyjíždí z hlavní do vedlejší a protože se hlavní zatáčí a vedlejší jde v podstatě rovně tak nyhazuje blinkr a jede na vedlejší, zatím se taky nic nestalo ale kolikrát to bylo na hraně

+1/0
22.3.2013 14:24

P49a51v91e88l 33V50é44b53r 5789182742201

Tedy, ne že bych s článkem nesouhlasil. Ale hned s prvním příkladem, s tím stáním na vedlejší a čekání na přejezd auta jedoucím po hlavní, jste tak trochu střelil kozla. Když jste na vedlejší, tak stejně, bez ohledu na blikání, či neblikání, musíte počkat, až bude jasno - a ne podle jakýchsi světýlek, ale podle skutečného pohybu na hlavní. Kdyby blikal na odbočení a přesto jel rovně, tak byste byl viníkem případné nehody vy...

0/−4
22.3.2013 13:46
Foto

M33i71l52a35n 64K75a27s87l 4960944929716

nemám námitek, ale jasno by stejně bylo dřív

+3/0
22.3.2013 14:10
Foto

M92i43l78a27n 72K34a79s56l 4790484869256

Já pochopitelně vidím, že on výrazně zpomaluje, ale když nedá blinkr, akorát mě o to víc zdrží

+2/0
22.3.2013 15:12

P13e52t57r 85K72u82l58i37c90h 9120481832715

ta "jakási světýlka" mají svůj účel a ten se vysvětluje v autoškole...!!

+4/0
22.3.2013 15:51
Foto

J59i43ř17í 29H27e81r25m76á25n12e21k 4766282202220

Ano, ale pokud auto na hlavní bude blikat doprava a pojede rovně a já mu tam vjedu, tak viníkem nehody jsem já.

Blinkry jsou dobrá orientace, ale nelze se na ně zcela spoléhat.

0/0
22.3.2013 23:39

V26l40a63d70i75m60í19r 67H26r92u25b62ý 4457333534599

No - přece jen se chovám jinak, když odbočení očekávám. A také jinak vyhodnotím zpomalení. Vy ne?

+2/0
22.3.2013 18:42

M17a67r39t26i59n 38H97a32t20a98l11a 3406804672

Víte, docela často píšu dopravní příspěvky a daleko obšírněji. Na Vašem kraťoučkém Podivném úkazu zjišťuji, že čtenářův souhlas rovná se karma. Nekomplikovanost a strohost Vašeho příspěvku tak jde na ruku souhlasům. Já mám ale za to, že celkové hodnocení blogu by neměla obsahovat pouhá afinita k souhlasu.

0/−3
22.3.2013 13:45
Foto

M66i37l57a36n 71K77a66s18l 4780914529926

Řekl jsem si, proč psát traktáty, když se to zhustit do pár slov :-)

+3/0
22.3.2013 14:11

V90á22c74l35a14v 41R76e93i66t94h10m18a90i34e69r 7384483497635

Ohleduplnost a slušnost se vytratila již před lety. Každý je king, každý vidí jen sebe a nedomýšlí, že není na světě sám. Chybí nám pokora, úcta k druhým a sami nadáváme, když nám někdo provede totéž. 

Já těmhle neblikačům říkám "socky" - chudáci v BMW prostě jen šetří žárovky, protože na nové nemají, všechno utratili za to auto...;-D

+11/0
22.3.2013 13:41
Foto

J86i43ř26í 92H65e31r96m23á90n58e41k 4916692192140

Nenasazujte prosím na řidiče silných vozů. Se silným vozem se dá jet ohleduplněji než se slabým. A na BMW se klidně může zmoct i středně vydělávající občan, protože ty nálady jsou často jen fiktivní:

1. Velmi slušného bavoráka si můžete dovézt za cenu nového malolitrážního vozu a přitom ten rozdíl v pohodlí a bezpečí jízdy je enormní.

2. Pokud nejezdíte do značkového servisu s hodinovou cenou 2500,- Kč, tak servis takového auta nestojí žádný "majlant".

3. BMW stárne podstatně pomaleji než levné malolitrážní vozy. Ta auta jsou stavěná na každodenní tvrdý provoz na německých "Autobahnech", takže proběh 500.000 km je u nich naprosto standardní.

A to nejsme žádný "rozený" fanoušek BMW. Jenom jsem před jedenácti lety neměl čím jezdit a náměstek mi vnutil ředitelské BMW. Váhal jsem, ale vůbec nelituji. Tehdy mě to auto stálo asi 140.000,- a poté, co jsem ho prodal, jezdí skvěle dodnes (s novým majitelem jsem v kontaktu).

A tak by se dalo pokračovat. Ale kdo nezkusil, neví. P. S. ale pokud trváte na každém deci benzinu či nafty, tak zůstaňte raději u těch malých, nepohodlných a nebezpečných vozítek.

0/0
22.3.2013 23:36



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.