- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Petr je regulérní cvok, věří na chemtrails, nanotermity, etc.
Vase reakce je spravna, ale pan Petr je sam tezce nemocny, to vidite z fotografie, takze se zamkl ve svem svete plnym konspiraci, kdo mu dava ty karmy skutrecne nechapu, jediny clanek neni ke cteni, musi za tim byt Martani, nebo dalsi moznost, ze si s nami zahrava ten robot z aeronetu. Je lepsi ho preskocit
Ja se jeho clankum vyhybam, ale musela jsem to precist, tahle perla je nejlepsi:
"Nakonec se zjistilo, že závada může být technického rázu a dokonce že mladý pilot žije?
Pane autore, reagovat na pana Petra - dopadnete jako Jan Hus na koncilu kostnickém. Jeho teorie je sice lákavá, ale my víme, že ve skutečnosti bylo letadlo infikováno nanotermity, kteří rozleptali důležité součástky řízení letadla.
Vymýšlet takové nehoráznosti v souvislosti s tragédií může jen cynik nebo úplný cvok.
Vám
Co jiného čekat od fanouška AC24 a Sputniku.
Dovolím si též reagovat na zmíněný článek:
1) Zvládnou psychotesty je problém pro člověka momentálně rozhozeného (úmrtí blízkého, přepracování, nemoc...), pro psychopata a deprivanta to nemusí být vždy tak těžké
2) Podle černé skříňky CVR nebylo úplně ticho. Tichý byl pouze pilot, který řídil (FO). Bylo slyšet, jak se kapitán dobývá do kabiny, jak volá na pilota, aby otevřel. Bylo také slyšet křik cestujících krátce před nárazem (nikdo neříká, že vteřinu).
3) Pasažéři neměli důvod křičet hrůzou a děsem při pádu, protože žádný pád se nekonal. Desetiminutový sestup byl sice razantnější, takže někoho mohla trochu bolet hlava, ale nebyl sám o sobě ničím netypickým pro let dopravním letadlem.
4) Pancéřové dveře částečně zvuk tlumí, ale jak píšete, bylo slyšet kapitána, tudíž sám popíráte ticho dle bodu 2
5) Nezjistilo se, že závada může být technického rázu. Pouze se vyšetřování neomezilo na zjištění, vyplývající ze záznamu CVR. Je to standardní postup. Každá teorie musí být falzifikovatelná.
6) Letadlo se mohlo roztříštit na kousky. Záleží na rychlosti nárazu, hmotnosti letadla (= kinetická energie), druhu povrchu (měkká zem více absorbuje energii nárazu než skála), vektoru nárazu, dále na energii paliva v nádržích, které při nárazu explodovalo. Podle toho zjistíte, že uvolněná energie odpovídala výbuchu bomby a rychlost jejího uvolnění, tedy výkon, dosahoval několikanásobku trvalého výkonu běžné jaderné elektrárny.
7) Kdyby letadlo vybuchlo ve vzduchu, pak v závislosti na výšce by při rychlosti 700 km/h byla plocha trosek o několik řádů větší.
8) Polská nehoda nebyla atentát, ale šlendrián. V tomto případě stojím na straně Ruska. Piloti věděli, že Smolensk není vybaven na přistání v mlze a byli varováni posádkou předchozího letu.
9) Asi to neříkám přesně, ale satelity sledují permanentně asi 10% zemského povrchu, takže pokud se ztratí letadlo v nějaké oblasti, která není příliš monitorována, není nic zvláštního na tom, že se nenajde.
Ad 6, 7) Podle simulace v tv narazilo letadlo téměř kolmo na prudký svah nějaké hory, tzn. složilo se jako teleskopická anténa a přitom roztříštilo na malé kousky na relativně malé ploše.
Něco vysvětlovat či diskutovat s tak fanatickým konspirátorem, je předem ztracená záležitost....
Houby s octem, někdy i fanatický konspirátor může mít pravdu.
Pane kolego, když on pan Petr na nic jiného, než hoaxy, nenalétává. Jeden ze zdejších mistrů skákání na špek a urputný zastánce všemožných konspiračních teorií. Jinými slovy - Mašíbl.
Podle nejnovějších zjištění bylo letadlo GermanWings zničeno v rámci pokusu o dálkové ovládání. Na bavlnové délce 2.4GHz jej ovládali na dálku. K tomu došlo přepsáním deadlocku autopilota, v jazyku atari basic. Na klitoridální frekvenci se pak stalo letadlo pro piloty neovladatelným a po přímce vedoucí nad povrchem země z Washingtonu mohlo být snadno řízeno až k nárazu do skály.
Miroslav Petr: "Podle jiných informací bylo letadlo sestřeleno, a proto bylo při pádu rozdrceno na tak malé kousky. Žádné havarované letadlo nespadlo tak, že by bylo na kousky. Napovídá to spíš na to, že v letadle musela být výbušnina."
Co k tomu dodat? Snad jen že málokteré letadlo spadne tak, že to v 700 km/h napálí kolmo do skály. Miroslav Petr opět úplně mimo, ostatně jako vždy... Je schopný uvěřit kdejaké ptákovině, stačí když odporuje oficiální verzi.
Zrovna včera dávali díl Vyšetřování leteckých katastrof a tam udělal pachatel to samé a letadlo se také rozpadlo na malé kousky.
Ještě že pan Miroslav Petr není pilot. A jen doufám, že nemá řidičák a zbroják...