Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FS

Petr je regulérní cvok, věří na chemtrails, nanotermity, etc.

0 0
možnosti
JR

J91a69r17a 68R64a24n95k

2. 4. 2015 0:51

Vase reakce je spravna, ale pan Petr je sam tezce nemocny, to vidite z fotografie, takze se zamkl ve svem svete plnym konspiraci, kdo mu dava ty karmy skutrecne nechapu, jediny clanek neni ke cteni, musi za tim byt Martani, nebo dalsi moznost, ze si s nami zahrava ten robot z aeronetu. Je lepsi ho preskocitR^

1 0
možnosti
JR

J45a71r92a 51R67a30n76k

2. 4. 2015 1:35

Ja se jeho clankum vyhybam, ale musela jsem to precist, tahle perla je nejlepsi:

"Nakonec se zjistilo, že závada může být technického rázu a dokonce že mladý pilot žije?;-O

0 0
možnosti
Foto

Pane autore, reagovat na pana Petra - dopadnete jako Jan Hus na koncilu kostnickém. Jeho teorie je sice lákavá, ale my víme, že ve skutečnosti bylo letadlo infikováno nanotermity, kteří rozleptali důležité součástky řízení letadla.

Vymýšlet takové nehoráznosti v souvislosti s tragédií může jen cynik nebo úplný cvok.

Vám R^

9 1
možnosti
LW

L63e57o 30W60o40l92f

1. 4. 2015 15:25

Platí § 2.

1 0
možnosti
Foto

Co jiného čekat od fanouška AC24 a Sputniku.

3 0
možnosti
OK

Dovolím si též reagovat na zmíněný článek:

1) Zvládnou psychotesty je problém pro člověka momentálně rozhozeného (úmrtí blízkého, přepracování, nemoc...), pro psychopata a deprivanta to nemusí být vždy tak těžké

2) Podle černé skříňky CVR nebylo úplně ticho. Tichý byl pouze pilot, který řídil (FO). Bylo slyšet, jak se kapitán dobývá do kabiny, jak volá na pilota, aby otevřel. Bylo také slyšet křik cestujících krátce před nárazem (nikdo neříká, že vteřinu).

3) Pasažéři neměli důvod křičet hrůzou a děsem při pádu, protože žádný pád se nekonal. Desetiminutový sestup byl sice razantnější, takže někoho mohla trochu bolet hlava, ale nebyl sám o sobě ničím netypickým pro let dopravním letadlem.

4) Pancéřové dveře částečně zvuk tlumí, ale jak píšete, bylo slyšet kapitána, tudíž sám popíráte ticho dle bodu 2

5) Nezjistilo se, že závada může být technického rázu. Pouze se vyšetřování neomezilo na zjištění, vyplývající ze záznamu CVR. Je to standardní postup. Každá teorie musí být falzifikovatelná.

6) Letadlo se mohlo roztříštit na kousky. Záleží na rychlosti nárazu, hmotnosti letadla (= kinetická energie), druhu povrchu (měkká zem více absorbuje energii nárazu než skála), vektoru nárazu, dále na energii paliva v nádržích, které při nárazu explodovalo. Podle toho zjistíte, že uvolněná energie odpovídala výbuchu bomby a rychlost jejího uvolnění, tedy výkon, dosahoval několikanásobku trvalého výkonu běžné jaderné elektrárny.

7) Kdyby letadlo vybuchlo ve vzduchu, pak v závislosti na výšce by při rychlosti 700 km/h byla plocha trosek o několik řádů větší.

8) Polská nehoda nebyla atentát, ale šlendrián. V tomto případě stojím na straně Ruska. Piloti věděli, že Smolensk není vybaven na přistání v mlze a byli varováni posádkou předchozího letu.

9) Asi to neříkám přesně, ale satelity sledují permanentně asi 10% zemského povrchu, takže pokud se ztratí letadlo v nějaké oblasti, která není příliš monitorována, není nic zvláštního na tom, že se nenajde.

4 0
možnosti
IH

Ad 6, 7) Podle simulace v tv narazilo letadlo téměř kolmo na prudký svah nějaké hory, tzn. složilo se jako teleskopická anténa a přitom roztříštilo na malé kousky na relativně malé ploše.

2 0
možnosti

Něco vysvětlovat či diskutovat s tak fanatickým konspirátorem, je předem ztracená záležitost....Rv

5 0
možnosti
Foto

Houby s octem, někdy i fanatický konspirátor může mít pravdu.

0 1
možnosti
Foto

J78a38k90u70b 16R45o90t95h

1. 4. 2015 11:17

Pane kolego, když on pan Petr na nic jiného, než hoaxy, nenalétává. Jeden ze zdejších mistrů skákání na špek a urputný zastánce všemožných konspiračních teorií. Jinými slovy - Mašíbl.;-D

5 0
možnosti
OK

Podle nejnovějších zjištění bylo letadlo GermanWings zničeno v rámci pokusu o dálkové ovládání. Na bavlnové délce 2.4GHz jej ovládali na dálku. K tomu došlo přepsáním deadlocku autopilota, v jazyku atari basic. Na klitoridální frekvenci se pak stalo letadlo pro piloty neovladatelným a po přímce vedoucí nad povrchem země z Washingtonu mohlo být snadno řízeno až k nárazu do skály.;-)

3 0
možnosti
TD

Miroslav Petr: "Podle jiných informací bylo letadlo sestřeleno, a proto bylo při pádu rozdrceno na tak malé kousky.  Žádné havarované letadlo nespadlo tak, že by bylo na kousky. Napovídá to spíš na to, že v letadle musela být výbušnina."

Co k tomu dodat? Snad jen že málokteré letadlo spadne tak, že to v 700 km/h napálí kolmo do skály. Miroslav Petr opět úplně mimo, ostatně jako vždy... :-) Je schopný uvěřit kdejaké ptákovině, stačí když odporuje oficiální verzi.

5 0
možnosti
Foto

Zrovna včera dávali díl Vyšetřování leteckých katastrof a tam udělal pachatel to samé a letadlo se také rozpadlo na malé kousky.

1 0
možnosti
OK

Konspirace jsou tak lákavé ;-D

4 0
možnosti
RJ

Ještě že pan Miroslav Petr není pilot. A jen doufám, že nemá řidičák a zbroják...

4 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1082x
Zavilý konzument kvalitní kultury.