Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J28i81ř95í 56Ř21e48z92n46í29k 4792222923305

A také blikání při zastavení.

+1/0
23.3.2013 23:10
Foto

L19u96c33i88e 50M81r86á25z92i40k76o42v53á 6784225441253

Díky za článek, také s tím mám zkušenosti. Kéž by si to ti bezohlední řidiči uvědomili, ale to víte, v dnešní době, kdy většina lidí myslí jen na sebe, stejně blinkr používat nezačou, i kdybyste je na kolenou prosil... Někteří si možná myslí, že je to "machrovina", ale ne, není, je to bezohlednost, neúcta k druhému a egoismus...

+1/0
23.3.2013 20:02
Foto

J12i83ř38í 43H13e20r79m17á97n59e11k 4376112542540

Mě mohou čerti vzít, když ve městě jedu az autem, tomu se najednou rozsvítí brzdovky, já jdu na brzdy také a koukám, co se děje a auto najednou zamíří k chodníku a také si u toho "lehce blikne" a to dávno poté, co už zpomalilo.

Nebo je velmi často vidět, jak někdo vyjede z pruhu, je už víc než půlkou auta v cílovém pruhu a milostivě si kraťoulince blinkne. To je tedy opravu k posmání.

A ještě jedna poznámka. Stále se těm, co na dálnicích jezdí rychle, nadává do pirátů. Jistě, je to přestupek, ale je mnoho dalších nešvarů a daleko nebezpečnějších. Rychle jedoucí řidič, pokud to dobře umí a je ohleduplný je daleko méně nebezpečnější než takové ty "Lacinovy laňky", co skáčou, bez ladu a skladu, do levého pruhu a následně z dálnice.

+2/0
22.3.2013 23:45
Foto

M29i73l83a12n 83K74a82s77l 4510344879156

jo, to taky...

+1/0
23.3.2013 8:54

J63o13z42e36f 58K30o27s94t83e59l27a97n26s26k90ý 8895802599246

To je presne ten rozdiel medzi dobrým vodičom a priemerným. Priemerný sa sústreďuje na to, aby sa udržal na ceste. Pre toho dobrého je to samozrejmosť. Okrem toho však dbá na to, aby jeho správanie bolo ostatnými účastníkmi premávky ľahko čitateľné a predvídateľné.

Ja by som to videl tak, že to to neblikanie robia, resp. nerobia "majstri sveta" s ešte "teplým" vodičským preukazom.

+3/0
22.3.2013 19:20

P14e54t96r 56K76u74l71i11c79h 9200161702945

výborný článek.

mě osobně nepoužívání blinkrů bezohlednými (a línými) řidiči velmi rozčiluje, vytváří to různé nebezpečné situace, ať na křižovatkách nebo při přejezdu do jiných pruhů.

a hlavně - nepoužít blinkr v situaci, kdy se má použít, je přece porušením pravidel silničního provozu - boužel v podstatě nepostižitelným, pokud u toho zrovna není policie. ta to většinou řeší, až když už je pozdě - když nepoužitím blinkru dojde k nehodě...

+5/0
22.3.2013 15:59

T12o75m67á85š 92B83y11d28e36l85s13k57ý 8940431640

a to jsou ještě zajímavé věci než které jste popsal,auto vyjíždí z hlavní do vedlejší a protože se hlavní zatáčí a vedlejší jde v podstatě rovně tak nyhazuje blinkr a jede na vedlejší, zatím se taky nic nestalo ale kolikrát to bylo na hraně

+1/0
22.3.2013 14:24

P97a87v86e92l 61V78é14b29r 5519482512291

Tedy, ne že bych s článkem nesouhlasil. Ale hned s prvním příkladem, s tím stáním na vedlejší a čekání na přejezd auta jedoucím po hlavní, jste tak trochu střelil kozla. Když jste na vedlejší, tak stejně, bez ohledu na blikání, či neblikání, musíte počkat, až bude jasno - a ne podle jakýchsi světýlek, ale podle skutečného pohybu na hlavní. Kdyby blikal na odbočení a přesto jel rovně, tak byste byl viníkem případné nehody vy...

0/−4
22.3.2013 13:46
Foto

M88i10l48a18n 76K89a54s91l 4100904449856

nemám námitek, ale jasno by stejně bylo dřív

+3/0
22.3.2013 14:10
Foto

M41i15l15a28n 50K48a60s43l 4190724239916

Já pochopitelně vidím, že on výrazně zpomaluje, ale když nedá blinkr, akorát mě o to víc zdrží

+2/0
22.3.2013 15:12

P27e53t90r 89K81u33l28i43c73h 9940111782285

ta "jakási světýlka" mají svůj účel a ten se vysvětluje v autoškole...!!

+4/0
22.3.2013 15:51
Foto

J18i23ř12í 13H42e73r62m12á55n86e56k 4606632802890

Ano, ale pokud auto na hlavní bude blikat doprava a pojede rovně a já mu tam vjedu, tak viníkem nehody jsem já.

Blinkry jsou dobrá orientace, ale nelze se na ně zcela spoléhat.

0/0
22.3.2013 23:39

V15l41a55d74i17m31í64r 84H98r72u67b81ý 4567703904399

No - přece jen se chovám jinak, když odbočení očekávám. A také jinak vyhodnotím zpomalení. Vy ne?

+2/0
22.3.2013 18:42

M35a86r19t37i45n 57H10a44t19a20l45a 3396964402

Víte, docela často píšu dopravní příspěvky a daleko obšírněji. Na Vašem kraťoučkém Podivném úkazu zjišťuji, že čtenářův souhlas rovná se karma. Nekomplikovanost a strohost Vašeho příspěvku tak jde na ruku souhlasům. Já mám ale za to, že celkové hodnocení blogu by neměla obsahovat pouhá afinita k souhlasu.

0/−3
22.3.2013 13:45
Foto

M36i11l43a23n 12K27a29s92l 4560634339236

Řekl jsem si, proč psát traktáty, když se to zhustit do pár slov :-)

+3/0
22.3.2013 14:11

V39á44c60l27a91v 21R26e61i68t51h35m44a42i14e95r 7454643707915

Ohleduplnost a slušnost se vytratila již před lety. Každý je king, každý vidí jen sebe a nedomýšlí, že není na světě sám. Chybí nám pokora, úcta k druhým a sami nadáváme, když nám někdo provede totéž. 

Já těmhle neblikačům říkám "socky" - chudáci v BMW prostě jen šetří žárovky, protože na nové nemají, všechno utratili za to auto...;-D

+11/0
22.3.2013 13:41
Foto

J67i54ř72í 71H34e68r53m52á70n45e77k 4326852232160

Nenasazujte prosím na řidiče silných vozů. Se silným vozem se dá jet ohleduplněji než se slabým. A na BMW se klidně může zmoct i středně vydělávající občan, protože ty nálady jsou často jen fiktivní:

1. Velmi slušného bavoráka si můžete dovézt za cenu nového malolitrážního vozu a přitom ten rozdíl v pohodlí a bezpečí jízdy je enormní.

2. Pokud nejezdíte do značkového servisu s hodinovou cenou 2500,- Kč, tak servis takového auta nestojí žádný "majlant".

3. BMW stárne podstatně pomaleji než levné malolitrážní vozy. Ta auta jsou stavěná na každodenní tvrdý provoz na německých "Autobahnech", takže proběh 500.000 km je u nich naprosto standardní.

A to nejsme žádný "rozený" fanoušek BMW. Jenom jsem před jedenácti lety neměl čím jezdit a náměstek mi vnutil ředitelské BMW. Váhal jsem, ale vůbec nelituji. Tehdy mě to auto stálo asi 140.000,- a poté, co jsem ho prodal, jezdí skvěle dodnes (s novým majitelem jsem v kontaktu).

A tak by se dalo pokračovat. Ale kdo nezkusil, neví. P. S. ale pokud trváte na každém deci benzinu či nafty, tak zůstaňte raději u těch malých, nepohodlných a nebezpečných vozítek.

0/0
22.3.2013 23:36



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.