Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já osobně jsem si uvědomil (sám na sobě - jednou jsem si to prakticky zkusil), že mazáním příspěvků, které útočily na moji osobu bez jakéhokoli vztahu k obsahu článku, jsem byl nakonec za toho vola (minimálně sám před sebou) já. Uvědomil jsem si totiž, že kdybych tam ty útoky nechal, za vola by byl naopak ten smazaný pisatel, ale takhle, po smazání si to už nikdo nikdy nemůže ověřit :-/

Řešení je podle mne nechat je, aby ukázali svou hloupost v plné nahotě. A ignorovat je, nereagovat na jejich provokace. Mazáním tu jejich frustraci jen prohloubím, takže jejich potřeba autoterapie pomocí onanie v diskuzi je pak mnohem silnější ;-)

Je pravda, že mne opravdu plně "miloval" asi jen jeden frustrovaný troll a samozvaný pseudopsycholog s pseudonymem Ivan Novotny (alias Tomáš Jasný, Marný a pod.) a buď si to už hodil, nebo si konečně našel holku (či kluka), protože ho zde již nevídám ... a nechybí mi, to přiznávám ;-) Ti ostatní se obvykle realizují jen zběsilým mínusováním a z toho mám jen a pouze srandu :-)

2 4
možnosti
Foto

Kdo nechce diskuzi neotvírá i když bych jim tam občas něco ráda napsala. A kdo ji otvírá tak obvykle nemá důvod cokoliv mazat. Já z diskuzí nikdy nic nesmazala a nemám to v plánu ani do budoucna.

5 0
možnosti

R^ třeba u Paulczynského je to monolog už nějakou dobu :-/

7 0
možnosti

Neboli zastavate heslo podle sebe soudim tebe? Tedy z vaseho pohledu bude kazdy bloger okamzite netykavka, ktery bude mazat co se mu nelibi?

2 6
možnosti
Foto

M58i27l89a44n 29K59a26s60l

26. 1. 2013 9:37

ta zřejmě ne ne, ale podobných lidí je tu přehršel

3 0
možnosti
Foto

Pokud neunesete odpovědnost vyplývající z nové možnosti moderovat si diskuse pod vlastním článkem, nestěžujte si na jiné.

2 12
možnosti

Nebyl jste ve volebním štábu Miloše? Nemáte náhodou nový kabát?

7 2
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1082x
Zavilý konzument kvalitní kultury.