Diskuse

Malé vysvětlení pro nepamětníky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lachtan

25. 8. 2008 1:35
Rozumím Vám

Díky

0 0
možnosti
PJ

Shumway

20. 8. 2008 22:48
jsem silnej ročník 70

a 68 je mi ukradenej. řeči co by bylo kdyby  nepřišli, mě připadají jako mlácení prázdné slámy.  pamatuju si fonty na cokoli i zoufale ubohé písničky Michala Davida , ale přesto si myslím, že 68 nestojí za psí štěk. daleko větší průšvih byl 48 a potom ta pravda a láska 89

0 0
možnosti
KU

Karelur

21. 8. 2008 22:31
Re: jsem silnej ročník 70

Taky to pamatuju. Ot o víc mě fascinuje dnešní tv a jejich posedlost 21.8 a absolutní ignorance 9.5.. Už se těším za rok na 10 hodinový pořad na čt vzpomínající na Osvobození a záchranu českého národa ořed genocidou,10 dení předem budou běžet 5 timinutové reklamní šoty v pořadech Události čt , a vlastně připomínka v každých zprávách čt,,už se těším jak poděkujeme Sovětům a Američanům za záchranu českého národa ,budou pozváni pamětníci a budeme hromadně vzpomínat ,všechna masmedia budou plná vděku za záchranu životů českého národa,Vzpomeme na hrdinské oběti 144 000 padlých sovětských vojáků a 200 amerických vojáků bojujících za naši vlast.už se na to těším jak všechny servery budou plné vděčnosti Sovětskému svazu ,za to že vůbec existují,že vůbec existuje český národ. Jen mě trochu zaráží ,že nic takového ani 8.5 2008, ani 9.5 2008 neproběhlo -dost mě to udivuje-záchrana českého národa je snad málo?Žádný vzpomínkový pořad k připomenutí té jedné z nejdůležtitějších historické události

0 0
možnosti
LV

delvete

20. 8. 2008 20:38
Nemáte pravdu!

Chtěl bych nepamětníkům vysvětlit, že autor, tehdy čtrnáctiletý, se plete.

Možná mu rodiče pouštěli jedinou rozhlasovou stanici a nosili domů jen ty dvojbarevné limči.

Dávno před rokem 1968 byli v rozhlase písničky Semaforu, Rokoka, Olympicu, Rangers, českého popu (Gott, Matuška, Vondráčková, Kubišová, ....).

A dávno před rokem 1968 se prodávala Kofola, Arocola, Amara a jak se všechny jmenovaly.

0 0
možnosti